




Rekabete Dayalı





// Yeni Sezon:18 >> 19
Maç bitti.
Ama sana söylemek istediğim bir şey var.
Çoğu zaman kendi halimde takılırım.
Kimseyi kolay kolay hayatıma almam,
kendimden de pek bahsetmem.
Ama nedense seninle öyle olmadı.
Fark etmeden daha çok konuşmaya başladım,
normalde umursamayacağım şeyleri umursarken buldum kendimi.
Bu biraz saçma aslında.Çünkü böyle şeyler pek benlik değil.
Ama işte...
Bazen bazı insanlar istisna oluyor galiba.
Sonuçta aynı şehirde büyümedik, aynı okulda okumadık, hatta belki de normal şartlarda hiç karşılaşmayacaktık.
Ama hayat bazen insanları garip şekillerde bir araya getiriyor.
Ve ben bunun için oldukça mutluyum.
Bazı insanlar sadece takım arkadaşı olur.
Bazıları ise oyundan çıksan bile aklında kalır.
Sen ikinci gruptasın.
Garip olan şu ki, bazen gün içinde aklıma düşüyorsun ve nedenini çok da sorgulamıyorum.
Belki bazı insanlar tanıştıkları yerden daha fazlası oluyor.
Neyse...
Bugün senin günün.
İyi ki doğdun. 🎂✨❤️